story

داستانهای ناصر کمالی
۱/۵/۱۳۹۴

و سخنی دیگر.........

و سخنی دیگر.........


با عرض سلام خدمت تمامی دوستان هنرمندم. به علت خست و منفعت طلبی سایت های

ایرانی که فقط برای سود و منفعت شخصی خودشان خدماتی مانند وبلاگ ارائه میدهند بنده

نتوانستم بیش از 5 عدد از  داستانهایم را بصورت صفحه اصلی انتشار  دهم.پس عاقبت مجبور

شدم مابقی داستانهایم را بصور ت مطلب انتشار داده تا حداقل توانسته باشم تمام کارهایم را  به

نمایش بگذارم. 



 حالا شما میتوانید بعد از این مطلب به مطالب پایین تر مراجعه کرده و داستانهای بیشتری از من  بخوانید.


                                                 لطفا نظر بذارین.....


naser



نوشته شده توسط naser kamali
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

story

داستانهای ناصر کمالی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

و سخنی دیگر.........


با عرض سلام خدمت تمامی دوستان هنرمندم. به علت خست و منفعت طلبی سایت های

ایرانی که فقط برای سود و منفعت شخصی خودشان خدماتی مانند وبلاگ ارائه میدهند بنده

نتوانستم بیش از 5 عدد از  داستانهایم را بصورت صفحه اصلی انتشار  دهم.پس عاقبت مجبور

شدم مابقی داستانهایم را بصور ت مطلب انتشار داده تا حداقل توانسته باشم تمام کارهایم را  به

نمایش بگذارم. 



 حالا شما میتوانید بعد از این مطلب به مطالب پایین تر مراجعه کرده و داستانهای بیشتری از من  بخوانید.


                                                 لطفا نظر بذارین.....


naser

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
naser kamali

نظرات  (۲)

۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۱ طراحی سایت
سلام من توور لینک کردم تو هم منو لینک کن یا نام طراحی سایت.مممنون میشم چون من توور لینک کردم 
http://azardesigns.ir/
 http://azardesigns.ir
/ http://azardesigns.ir/
پاسخ:
چشم.....
هم اکنون شمارو لینک میکنم دوست عزیز....
سلام خوشحال میشم لینکم کنی انجمن ارکید98  orkid98.com اگه خواستی عضوم شید ما به کمکت خیلی نیاز داریم دوست عزیز
پاسخ:
سلام ارکید 98

من شما رو لینک کردم.......

امیدوارم این آشنایی به روابط گسترده تر و مفیدتری بینجامد......

با سپاس: مدیریت وبسایت Naser Kamali

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی