story

داستانهای ناصر کمالی
۱/۵/۱۳۹۴

آسمان شیشه ای

                                                                              آسمان شیشه ای



دو  موجود  ترس ناک به سرعت  به  ما  نزدیک می  شوند. از   پی  تعقیب  و  گریز  آنها گرد  و  خاکی  وسیع  تمام پهنه  دشت  را  فرا  گرفته   و  چون توده ای عظیم به  نظر  می رسد. دخترک  وحشت  زده به  طرف من می دود: خواهش می کنم بیا از اینجا بریم.  اونا ما رو  تکه  پاره میکنن. من دخترک را در آغوش می کشم. سپس آیینه ای که  تا آسمان روبرو بالا  رفته  را………………………



نوشته شده توسط naser kamali
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

story

داستانهای ناصر کمالی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

آسمان شیشه ای

۱/۵/۱۳۹۴

                                                                              آسمان شیشه ای



دو  موجود  ترس ناک به سرعت  به  ما  نزدیک می  شوند. از   پی  تعقیب  و  گریز  آنها گرد  و  خاکی  وسیع  تمام پهنه  دشت  را  فرا  گرفته   و  چون توده ای عظیم به  نظر  می رسد. دخترک  وحشت  زده به  طرف من می دود: خواهش می کنم بیا از اینجا بریم.  اونا ما رو  تکه  پاره میکنن. من دخترک را در آغوش می کشم. سپس آیینه ای که  تا آسمان روبرو بالا  رفته  را………………………

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۷
naser kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی