story

داستانهای ناصر کمالی
۱/۵/۱۳۹۴

به وبلاگ من خوش آمدید

همه ما وقتی تازه شروع میکنیم گیج و سردرگمیم و نمیدونم از کجا شروع کنیم. این طبیعی است. پس اگر شما هم به داستان نویسی علاقه دارید همین الان تردید را کنار بگذارید و شروع به نوشتن کنید. نوشتن داستان اونم داستان کوتاه لذتی برابر با لذت خوردن تمام غذاهای دنیا رو داره. امیدوارم از وقتی که در این وبلاگ میذارین بیشترین بهره رو ببرین.در ضمن اگر داستان نویس تازه کارین و نیاز به کمک دارین من میتونم به هر شکل ممکن بهتون کمک کنم. خوشحال میشم پیشرفت علاقه مندان به داستان نویسی رو ببینم. به دلیلی نمیتونم شماره همراه خودم بذارم. اما اگر مایل بودید میتونین شماره خودتون بصورت شخصی برای من بفرستید تا بنده در اسرع وقت با شما تماس بگیرم. و یا به آدرس: kamali.naser@mail.com ایمیل ارسال کنین.


ناصر


نوشته شده توسط naser kamali
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

story

داستانهای ناصر کمالی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

همه ما وقتی تازه شروع میکنیم گیج و سردرگمیم و نمیدونم از کجا شروع کنیم. این طبیعی است. پس اگر شما هم به داستان نویسی علاقه دارید همین الان تردید را کنار بگذارید و شروع به نوشتن کنید. نوشتن داستان اونم داستان کوتاه لذتی برابر با لذت خوردن تمام غذاهای دنیا رو داره. امیدوارم از وقتی که در این وبلاگ میذارین بیشترین بهره رو ببرین.در ضمن اگر داستان نویس تازه کارین و نیاز به کمک دارین من میتونم به هر شکل ممکن بهتون کمک کنم. خوشحال میشم پیشرفت علاقه مندان به داستان نویسی رو ببینم. به دلیلی نمیتونم شماره همراه خودم بذارم. اما اگر مایل بودید میتونین شماره خودتون بصورت شخصی برای من بفرستید تا بنده در اسرع وقت با شما تماس بگیرم. و یا به آدرس: kamali.naser@mail.com ایمیل ارسال کنین.


ناصر
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۱
naser kamali

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی